Lillaminafoton

Alla inlägg under april 2011

Av Therese Jonsson - 25 april 2011 18:00

 

Hej hej!

Sorry för min sjukt dåliga uppdatering!

Men senare ikväll eller imorgon så kommer

det komma bilder från dagens fotorunda.

Tog nämligen en spårrunda på 5km

(faktiskt mycket nöjd med mig själv)

och kameran råkade få följa med, så då testade

jag på en lite annorlunda fotografering (för min del då)

Man går bara och knäpper kort utan att liksom bestämma

'det där ska jag ta kort på' sen zommar man in och ut utan

att kolla hur det ser ut, så jag har ingen aning om hur bilderna

ser ut, det får jag se sen när jag har tillgång till min egna dator

och kan lägga in bilderna! :)

Av Therese Jonsson - 19 april 2011 15:59

                 

Av Therese Jonsson - 15 april 2011 13:50

Tog mig en liten skogspromenad med kameran 14april.

Hitta massor med blåsippor så det blev dagens motiv!

Ingen utav bilderna är photoshopade.

Det blir inte så många bilder eftersom en de flesta blev rätt

så lika varandra.

  

          

Av Therese Jonsson - 14 april 2011 12:46

Du ställde mig mot väggen
slog mig med dina ord
skjöt min själ i tusen bitar
knivhögg mina tankar
men ändå skulle ingen
kalla det för mord

Av Therese Jonsson - 11 april 2011 22:02

 


 

   

         

Av Therese Jonsson - 11 april 2011 21:39

Gå över mig,
min bön,
min dröm,
mina ord
Vad betyder ändå jag?
Jag plågas
blir sparkad,
spottad,
nersmutsad
men vad betyder ändå jag?
Mina tankar blir plågade,
då inte tal om mina öron,
mina ögon,
min kropp
men inte betyder jag
Inte heller betyder
min önskan,
min själ,
min plåga
Ingenting betyder jag

Av Therese Jonsson - 11 april 2011 21:34

Gråter, skriker och gråter
Fattar inte varför jag förlåter
De är alltid de här dagarna som är värst
Allt är värre än pest
Det är ingen som lyssnar
Och jag bara... tystnar
Går hem, ögon fyllda med tårar
Samhället fyllda med dårar
Ni bara irriterar, piper och sårar

Av Therese Jonsson - 11 april 2011 21:32

mina tankar skrämmer mig
jag måste berätta dom för dig
vill jaga bort dom
det känns som...som
att du finns hos någon tjej
någon annan, inte mej
I väggen, jag mitt huvud bankar
för att kunna tänka andra tankar
Massa känslor i mitt hjärta
kärlek, hat, kärlek...smärta
springa, skrika, gråta
älska, hata, men aldrig förlåta
mina tankars ord
mitt eget hjärtas mord

Ovido - Quiz & Flashcards