Lillaminafoton

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

i väntan på vår(d)en

Av Therese Jonsson - 21 juni 2011 00:07

Så lite bilder..på min syster och hennes kompis då de har sminkat

varandra med ögonbindel och jag som gillar lite annorlunda grejer

stack direkt fram med kameran...

Dock är dessa bilder redigerade som ni ser..

"I väntan på vår(d)en"

       

 
 
Ingen bild

Jeppe :P

21 juni 2011 00:20

Hahaha ;D ... xD å gud fan visst har sett bilderna för xD men gud som ser roliga ut ^^ å din syrra ser jämt utt att vara drogad på kort xD

Therese Jonsson

21 juni 2011 01:12

Ehm..hon ser absolut inte drogad ut på alla kort! De här bilderna sa jag åt dom att de skulle se helt galna ut.

 
Cecilia

Cecilia

21 juni 2011 11:14

Vad för program redigeras bilderna i? Svara gärna på min blogg så jag inte missar :)

Jag gillade dom i alla fall! Hehe... Tokerier ska de va.

http://www.ceciliadarling.se

Therese Jonsson

21 juni 2011 12:18

redigeras bilderna så redigeras dom i photoshop :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Jonsson - 27 september 2011 11:49

Bilder från london                                                             ...

Av Therese Jonsson - 21 september 2011 19:29

Det va allt för längesedan jag uppdaterade! Men great news..har precis varit i London så har massor med fina bilder därifrån! Bilderna kommer i helgen..blandannat från london aquarium, massa fina fiskar! Vill ni kolla på några av bilderna s...

Av Therese Jonsson - 18 augusti 2011 16:19

Kräftskiva i dessa sensommar tider           

Av Therese Jonsson - 26 juli 2011 23:42

Varit och små semestrat lite, mycket kul! Nu ska jag försöka trolla lite i photoshop, förhoppningsvis hamnar det lite bilder här sen!! :)                 ...

Av Therese Jonsson - 12 juli 2011 11:53

Bilder på min kusin och mig från kryssningen!                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards