Lillaminafoton

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Åter en gång..

Av Therese Jonsson - 21 juni 2011 01:41

Jag ramla åter en gång
framför någon ny
Hör min klagande sång
klagande tungt, som bly
men endå så,
älskar jag denna smärta
som du ger mig då och då
det som fastnar, i hjärtat
När jag ser dig i skolans korridor
om jag bara kunde få berätta
hur jag mår
Du får min själ att lätta
från jordens grus
Hör min sång
trots havets brus
Förälskat mig, åter en gång

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Jonsson - 27 september 2011 11:49

Bilder från london                                                             ...

Av Therese Jonsson - 21 september 2011 19:29

Det va allt för längesedan jag uppdaterade! Men great news..har precis varit i London så har massor med fina bilder därifrån! Bilderna kommer i helgen..blandannat från london aquarium, massa fina fiskar! Vill ni kolla på några av bilderna s...

Av Therese Jonsson - 18 augusti 2011 16:19

Kräftskiva i dessa sensommar tider           

Av Therese Jonsson - 26 juli 2011 23:42

Varit och små semestrat lite, mycket kul! Nu ska jag försöka trolla lite i photoshop, förhoppningsvis hamnar det lite bilder här sen!! :)                 ...

Av Therese Jonsson - 12 juli 2011 11:53

Bilder på min kusin och mig från kryssningen!                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards