Lillaminafoton

Alla inlägg under juni 2011

Av Therese Jonsson - 20 juni 2011 23:23

Så vissa städar och fixar på sina rum..jag är faktiskt rätt så dålig

på det ibland. Men nu på sistonde har jag blivit duktigt :)

Men idag...ikväll så väljer jag att 'städa' och fixa på bloggen istället.

Ska precis börja med att göra en header så det blir lite tjusigt här,

förhoppningsvis.


 


Så får vi inte glömma Ryan Dunn som dog i en bilolycka idag.

Känd från Jackass och viva la bam

R.I.P Ryan Dunn  

Av Therese Jonsson - 20 juni 2011 23:21

Lämnar en fryst hand
Kastar iväg soltorkad sand
Straffet för att jag trodde på din charm
Blev ett spår i min arm
Letar efter mitt sårade hjärta
Letar efter mera smärta
För att åter få tro på någons charm
Få sätta ännu ett spår i min arm

Av Therese Jonsson - 20 juni 2011 23:10

när våra minnen sen kommer försvinna
hur ska jag då kunna finna
allt det roliga vi gjort och gör
och allt som vi inte alls bör
hur ska jag kunna hitta dessa dagar
när vi har följt färdigt livets lagar
alla roliga saker vi säger
och alla konstiga grejer
vi alla hamnar ju i olika situationer
åker till olika stationer
men detta måste vara en utav de bästa
okey, vissa FÅ dagar den värsta
men ni finns iallafall alltid kvar där, vilket håll jag än vänder
det kan man kalla riktiga vänner

Av Therese Jonsson - 20 juni 2011 23:06

Katten slutar leka med sitt garn
vi låter inte barn vara barn
smink och fejkat hår
inget blir som igår
hälften blir perfektionister
och alla andra blir alkolister
ingen ser, ingen hör
alla drunknar men ingen dör

Av Therese Jonsson - 20 juni 2011 23:05

Ropar kärleksord
på en blomsterfylld äng
glömmer mina hjärtans mord
i en pojkes säng

(Några dagar senare)

Skriker tomma ord
på en död äng
fyller mitt hjärta med ännu ett mord
i en lögnares säng

Av Therese Jonsson - 16 juni 2011 23:09

           


Av Therese Jonsson - 13 juni 2011 22:37

 

 

Den där lyckan jag har saknat börjar krypa inom mig..

men vissa säger att orsakerna till lyckan kan vara falsk

men jag tänker nog chansa lite ändå



Av Therese Jonsson - 13 juni 2011 00:22

Om man har gjort något dumt och inte

har ångest över det...vad gör man?

En fråga med såå mycket svar, men dom

tänker jag inte ens gå in på för det hör

inte hit.




  

För en dag ska jag också iväg

Ovido - Quiz & Flashcards